Traity

Traity jsou schopnosti nebo vlastnosti, přisuzované celé frakci, tedy mající dopad na všechny její členy. Mohou být jak kladné, tak neutrální nebo záporné.

Níže uvedené traity jsou orientačně určeny podle těch, které byly dosud uděleny. Další mohou být doplňovány podle vývoje hry a strategie jednotlivých frakcí.

Skupiny traitů:

  1. Diplomacie
    1. Level 1: Kontakt s civilisty nebo Společná akce
  2. Výzkum:
    1.  Level 1: Využití živlu
    2. Level 2: Výroba Many
    3. Level 3: Další pokrok (dle živlu)
    4. Level 4: Další pokrok (dle živlu)
  3. Útok:
    1. Level 1: Útok proti přesile
  4. Obrana:
    1. Level 1: Úporná obrana
  5. Přesun:
    1. Level 1: Pěší přesun
    2. Level 2: Přesun na bicyklu

Při přípravě konceptu akce jsou tyto traity zohledněny porovnáním levelů různých traitů mezi frakcemi. Obecně, pokud má např. jedna frakce Útok level 2 a druhá Obranu level 3, bude obránce zvýhodněn poskytnutím dalších výhod.

Vždy platí, že čím vyšší level daného traitu frakce má, tím jednodušší se jí provádějí ingame akce, související s tímto traitem.